تعرفه اینترنت شاد سال آینده هم رایگان است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نمایندگان مجلس با برطرف ابهام بندی از لایحه بودجه مصوب کردند که تعرفه اینترنت پیغام رسانهای شاد و دانشگاهی در سال آینده همچنان رایگان است.

تعرفه اینترنت شاد سال آینده هم رایگان است

در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه و در ادامه آنالیز بخش درآمدی لایحه بودجه 1400 مصطفی طاهری نماینده زنجان برطرف ابهامی را درباره تبصره 18 عنوان نمود، مبنی بر این که موضوع تعرفه اینترنت داخلی شامل پیغام رسان های شاد، دانشگاه ها و مراکز دولتی نمی گردد و آنها در سال آینده رایگان خواهند بود.

روز گذشته مجلس در تبصره 18 دولت را مکلف نموده بود که نرخ تعرفه اینترنت را برای استفاده از پیغام رسان های داخلی 20 درصد نرخ تعرفه پیغام رسان خارجی مشخص و وصول کند.

بعد از این مصوبه محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که مدتهاست استفاده از شاد رایگان است اما در مصوبه جدید مجلس دولت مکلف شده است قیمت پیغام رسان داخلی را 20 درصد اینترنت لحاظ کند این یعنی عملا دیگر دولت اجازه رایگان کردن شاد را ندارد و از سال بعد استفاده از شاد صرفا با پرداخت هزینه ممکن است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همین دلیل با این برطرف ابهام موافقت کردند که تعرفه اینترنت پیغام رسانهای داخلی مانند شاد، دانشگاه ها و مراکز دولتی در سال آینده همچنان رایگان است و مشمول هزینه نمی گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1551

به "تعرفه اینترنت شاد سال آینده هم رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه اینترنت شاد سال آینده هم رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید