مطالبه نمایندگان از وزیر ارتباطات برای اینترنت روستاها

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، روح الله عباس پور در تشریح جلسه حضور وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و مطالبات نمایندگان گفت: راه اندازی تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در روستاها از تأکیدات نمایندگان در این نشست بود.

مطالبه نمایندگان از وزیر ارتباطات برای اینترنت روستاها

وی با بیان اینکه کشور شرایط مناسبی در حوزه اینترنت پرسرعت ندارد و مسائل موجود در آموزش مجازی طی ماه های گذشته مصداقی برای این ادعا است، ادامه داد: در این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از عملکرد 7 ماهه خود در حوزه های توسعه شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال، دولت هوشمند، توسعه خطوط تلفن ثابت و… ارائه داد.

عباس پور در تشریح مطالبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرح داد: اجرای شبکه ملی اطلاعات اصلی ترین مطالبه نمایندگان بود. متأسفانه زیرساخت های لازم برای عملیاتی شدن این شبکه تا به امروز راه اندازی نشده که وزیر ارتباطات در نشست کمیسیون صنایع و معادن وعده راه اندازی این شبکه را داد.

این نماینده مردم توضیح داد: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر ارتباطات، قرار است در حوزه فضای مجازی اپراتور کودک راه اندازی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2069

به "مطالبه نمایندگان از وزیر ارتباطات برای اینترنت روستاها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه نمایندگان از وزیر ارتباطات برای اینترنت روستاها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید